Iederen dag waan je jezelf in een 3d kaart of sprookje

17 december 2015 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Na dinsdag heerlijk te hebben gewandeld 5 en 17 km in een 3d kaart IMG_1350         IMG_1352

dacht je het kan niet mooier worden. Maar toch woensdag een kleine wandeling en weer het zelfde gevoel.

IMG_1492    IMG_1495

Deze wandelroute heeft onze tot nu toe geweldige reisleidster zelf gevonden.   Vandaag met de helikopter naar een nog actieve vulkaan

IMG_1761  IMG_1739  IMG_1738

geweest die midden in de oceaan ligt. Nu dacht je echt dat het een sprookje was wat is dat mooi. Dacht laat ik een actie foto laten maken echter ttornado ik weer naar beneden ging dacht mijn helm zoek jij het maar lekker uit.

Op naar de volgende mooie dingen, zaterdag staat er een zware wandeling op het programma naar een vulkaan met de groene meren the Tongariro Alpine Crossing lengte 19,5km waarvan de helft omhoog en uiteraard ook weer naar beneden langs de andere kant. Hoogte verschil is 1200 meter van start naar de top. Heb er zin in.