Aruba

31 januari 2013 - Oranjestad, Aruba

Op vrijdag 18 januari ben ik naar Aruba gegaan voor een leuke vakantie van 20 dagen. Ik logeer daar bij Kim Jespers zij heeft daar een leuk appartement met een zwembad er bij. Kim was zaterdag en zondag vrij en heeft me veel leuke dingen laten zijn van Aruba. We zijn naar de natural pool geweest en hebben daar lekker in gezwommen. Daarna zijn we naar de natural bridge geweest en naar een oude goudmijn. Ook nog naar een klein kerkje met een uitzicht over de oceaan. dus een druk dagje maar wel heel mooi. De dag er op hebben we op MoomBa beach ontbijten met een aantal vriendinnen van Kim. Verder hebben we lekker veel op het strand gelegen met vrienden of vriendinnen van Kim. We zijn daarna een keer de Hooiberg op gegaan en daar de zonsondergang bekeken. Ook ben ik een dagje gezellig met Luz een hardloop vriendin uit Nederland die hier ook op vakantie is op stap geweest. Eerst een kopje koffie met wat lekkers erbij daarna naar het strand ( ook was toen de dochter van Luz erbij) waar we lekker een cocktailtje op hebben. We zijn twee keer op stap geweest verder is het gewoon lekker gezellig hier op de binnen plaats met alle andere. Vandaag zijn we naar baby beach geweest waar het heel mooi helder en blauw water is we hebben daar lekker wat gesnorkelt en de vissen een koekje gegeven die zijn daar dol op dan komen ze gewoon naar je toe. Daarna lekker gegeten bij zeerovers op de pier met een zonsondergang.

Tussen door hebben we ook nog een weekendje Curaçao gedaan. Daar hebben we veel beken de groten van Hato, wat landhuizen, Fort Beekenburg de christoffelberg beklommen op slippers wat niet echt slim was enz. De laatste dag heeft Kim haar droom laten uitkomen door met dolfijnen te zwemmen.

Al met al tot nu toe een zeer gevarieerde vakantie met heerlijk weer.

Morgen vrijdag dus en zaterdag ga ik  met Michaël  de vriend van een vriendin van kim lekker mountainbike al is het wel warm maar we zullen wel regelmatig stoppen om weer wat energie naar binnen te werken.

Dit is het voor nu wel weer even ga nu lekker slapen