Sao Paulo en de Formule 1

25 november 2012 - São Paulo, Brazilië

Na van Paraty met de bus 6 uur normaal maar 4,5 maar de bus chaffeur was in Sao Paulo de weg kwijt nadat er een weg afgesloten was wegens brand. Gelukkig zat er een man in de bus die de weg wist anders hadden we er nog veel langer over gedaan maar wel gratis en verniks een rondtour gehad in Sao Paulo. Van het busstation met de taxi naar ons hotel gegaan waar we nu nog 1 nacht hebben te gaan voor we weer terug naar Nederland terug gaan. Vrijdag naar de 2de vrije training gegaan de eerste vonden we wat te vroeg om voor op te staan. Zaterdag naar de 3de vrije training geweest en uiteraard de kwalificatie gezien. Zaterdag avond ben ik met die jonge dame die we op Ilha Grande zijn tegen gekomen uit geweest best lastig als ze alleen maar Portugees kent maar ook wel weer leuk boekje er bij en uiteraard de vertaler op de telefoon was een zeer leuke avond.

Zondag naar de race geweest die zeer spannend was echt gaaf. Dit was mijn derde race live maar wel echt de mooiste alles zat er in regen, zon, spanning enz.

IMG_0510

Vandaag gaan we even lekker winkelen en dan vanavond de koffers langzaam klaar gaan maken voor de terugreis al vliegen we dinsdagavond pas om 21.00 uur en komen we woensdag 28 november om ongeveer 11.40 uur weer aan in Nederland hopelijk kunnen we wat slapen in het vliegtuig.

Dit was het laatste verslag van deze vakantie of er moet nog iets geks gebeuren dan komt er nog een verslag maar dat zal wel niet.

Mijn volgende vakantie begint al weer op te schieten 19 januari naar Aruba voor 2,5 week naar Kim Jespers toe die daar een jaar werkt in het ziekenhuis.

1. Helene:
    26 november 2012
    Arno leuk om steeds je reisverhalen te lezen. Je hebt het nog steeds goed naar je zin. Nog een paar dagen en dan is het afkikken voor je.
    Gr. Groentjes.