Na 1 dag in brazil te zijn

2 november 2012 - Rio de Janeiro, Brazilië

Gisteren avond aangekomen in Rio de Janeiro in 23 graden wat lekker is dat.

We waren binnen een half uur buiten met onze koffers wat ging dat snel maar wel lekker dus.

Om iets over 21.00 uur waren wij in onze kamer en zijn daarna in een cafetje vlak bij het hotel een paar biertjes gaan drinken was gezellig daar.

Daarna zijn we gaan slapen en vanochtend een heerlijk ontbijt op wat goed verzorgd is en lekker.

We hebben eerst het strand helemaal overgewandeld wat best lang is ruim 2km denk ik.

Terug in het hotel hebben we onze zwembroek aan gedaan om naar het strand te gaan om lekker te gaan liggen. Maar eerst zijn we een hapje gaan eten in een strand tentje, toen we daar zaten begon het af en toe wat te druppelen en zijn daar dus niet weer weg gekomen na een aantal biertjes en twee maal wat gegeten te hebben hebben we bestolten om rond 16.00 uur maar even en tukje te gaan doen in het hotel waar we nu dus zijn.

Straks gaan we dan dus maar voor de vierde keer eten en daarna stappen waar weten we nog niet maar dat zal best wel goed komen.

Toen we op het terras zaten kwan zie fotos er een optocht langs van mensen die de dag van de dood aan het vieren waren wat hier een feestdg is op 2 november.

Ook kwamen we nog onze leuke en gezellige stuwardessen tegen op de boulevard waar we nog even mee hebben staan kletsen.

Dit is het verlopig wee even tot snel.

Groeten Arno en Sjef

P.s. voor de hardloopvriendinnen nog een foto zo ht ook kan en mag in de zomer:P