Pantanal

16 november 2012 - Miranda, Brazilië

Na 3 dagen in de Amazone te zijn geweest zijn we na drie opsteigen en landen aangekomen in Rio Grande daar hebben we geslapen en de dag er op met de huur auto ruim 300km verder naar Bonito waar we drie nachten zijn geweest. Daar hebben we een rivier af gesnorkeld wat mooi was. de dag er op hebben we paard gereden. Daar kwamen we een leuk stelletje tegen uit rotterdam Sjors en Tamara. Die ook net als wij daarna naar de plaats Miranda zouden gaan en naar de zelfde boederij als wij. Toen we in Miranda aan kwamen waren daar al twee stelletjes Freddie en Sonja en Mike en suz. We zijn op onze eerste dag tegen de avond met tracktor en kar op stap geweest en diversen dieren gezien. De tweede dag zijn we met Sjors en Tamara weesten vissen en paardrijden was allebei heel leuk. Het vissen vondt ik het leukste met name de kaaiman pesten laten happen naar de piranja. Die avond was voor ons de laatste daar en hebben gzellig mt de rest een avondje gezelligheid gemaakt. De dag er op gingen er 6 weg alleen Sjors en Tamara blieven nog een dag. Sjors en Tamara gaan net als wij naar de Foz de iguassu watervallen en zullen morgen zaterdag gezammelijk met onze gids de brazilaanse kant gaan doen. Vandaag hebben we de Argetijnse kant gedaan maar wat we daar allemaal hebben mee gemaakt kunnen jullie lezen in mijn volgend verslag.

Groetjes

1. Cees:
    16 november 2012
    Een hele beleving ziet er super uit vooral die kaaymannekes nog een prettige vakantie maar zo te zien moet dat wel lukken..
  2. Claassen:
    16 november 2012
    jullie zulen het wel vol houden ,zorg dat het gezellig blijft .gr nell